Returul produselor
Produsele achiziționate prin intermediul site-ului www.moshee.ro pot fi returnate în următoarele cazuri:
1. Produsul primit prezintă deteriorări severe
2. Produsul sau produsele v-au fost livrate greșit
În cazul în care vi s-a livrat alt produs decât cel specificat în comanda Dvs., puteți solicita înlocuirea produsului livrat greșit cu cel corect. Toate costurile de retur și livrare a produsului corect vor fi preluate de Moshee România.
3. Produsele recepționate de client nu corespund specificațiilor prezentate pe site-ul www.moshee.ro
În cazul în care produsul achiziționat nu corespunde cu specificațiile prezentate pe site-ul www.moshee.ro puteți solicita returnarea și înlocuirea produsului cu cel corect sau puteți solicita rambursarea integrală a contravalorii sale. Toate costurile de retur și livrare a produsului corect vor fi suportate de Moshee România numai în situația în care produsul achiziționat nu a corespuns cu specificațiile prezentate pe site-ul www.moshee.ro.
Pentru formularea unei reclamații/sesizări cu privire la produsele livrate, Clientul trebuie să se adrese în scris Moshee România, la adresa de e-mail office@moshee.ro, în termen de 3 zile de la recepția produselor. Moshee România va analiza reclamația și, dacă aceasta este întemeiată, va lua măsurile necesare pentru remedierea situației cât mai rapid posibil.
Produsele se vor returna în ambalajul original, în stare perfectă, nefolosite, împreună cu toate accesoriile și documentele de achiziție în original. În situația în care aceste condiții nu sunt respectate, returul nu va fi acceptat.
Pentru produsele care prezintă defecte de fabricație la primire sau în cazul în care Clientul a primit un alt produs decât cel comandat, Moshee România va asigura înlocuirea acestuia, fără a putea fi solicitată plata unor daune-interese. Alternativ, Clientul poate opta pentru rambursarea contravalorii produsului, aceasta fiind efectuată în termen de 14 zile de la recepționarea returului.
Dacă produsele au fost comandate într-o mărime sau grosime eronată, Moshee România va efectua înlocuirea acestora. În cazul în care Clientul returnează un produs, iar Moshee România nu are disponibil un produs identic pentru înlocuire, acesta va rambursa contravaloarea produsului în termen de 30 de zile de la primirea returului.
Înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi standard.
Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzând dar nelimitându-se la transportul produselor, achitate de către Client, nu se rambursează. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către Client.
Renunțarea la cumpărare
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Conform legislației în vigoare în România, Ordonanța de urgență nr. 34/2014, consumatorii au dreptul să se retragă dintr-un contract la distanță (achiziție online de produse) în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fără a fi necesară justificarea deciziei și fără penalități.
Clientul va notifica Moshee România privind intenția sa de a returna produsele achiziționate prin poștă electronică (e-mail) la adresa office@moshee.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
După notificare, clientul are alte 14 zile calendaristice pentru a returna produsul către comerciant.
Clientul Moshee România nu poate returna produsele achiziționate și nu poate solicita despăgubiri sau alte daune-interese dacă produsul returnat nu se află în aceeași stare în care a fost livrat. Acesta trebuie să fie în ambalajul original, cu toate etichetele și sigiliul intact, însoțit de documentele aferente și fără semne de utilizare care ar indica faptul că a fost folosit/purtat. Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor modificate.
Cheltuielile de transport cu returnarea vor fi suportate de Client. Returul se efectuează de către Client prin curier rapid la adresa:
Localitatea: Oradea, Județ: Bihor, Str Primăriei nr 48, Cod Postal 410209, Destinatar: SC TRIODA SRL.
Rambursarea contravalorii comenzii se va efectua în același cont bancar utilizat la tranzacționare.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom re-expedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Consumatorul nu poate renunța la cumpărare pentru produse executate după specificațiile consumatorului, la comandă specială sau pentru produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Brandul Moshee România este proprietatea SC TRIODA SRL.